fredag 13 november 2020

GÅ ALDRIG TOMME

Denna veckan har vi kört programridning och vanlig dressyrträning såklart! 

Lycka fick vara med och gå en LB:1 och hon är ju för go den där hästen. Ryttaren brukar vanligtvis rida Hexagon men eftersom han redan gjort sitt jobb tidigare igår fick Lycka rycka in. Ryttaren har aldrig ridit henne men dom fick ändå ihop 64%. Såg mkt trevligt ut. Härligt med så okomplicerade hästar!

Blivit bjuden på fika två gånger och det är alltid trevligt att få umgås lite. Jag är sämst på att umgås.

I onsdags var det träning både på hemma och bortaplan.
I går var det Lammhultsdag med 7 pass. Det blir en lång dag....tja alla dagar är ju rätt långa men det tar ju en hel del tid att åka dit och hem också!

Har påbörjat ett projekt ( påbörjar alltid nya projekt) ska flytta upp mitt kontor på övervåningen eftersom vi har tänkt renovera nedervåningen framöver. Tyvärr går det trögt...supertrögt. Hur jäkla många pärmar har jag som jag måste spara. Ett evigt kånkande. Tror det blir blir bra när det blir klart OM det blir det!?! Jag är inte lika bra på att avsluta projekten.
Sågade sönder en säng häromkvällen. Inget i detta huset är gjort av nåt klenvirke precis....massivt är det. Nu blev den ved så när jag bär upp pärmar i en kasse bär jag sen ner säng i bitar till brasan. 

 - Man ska aldrig gå tomme!!!

Har så ont i mitt högerknä. Det går inte över. Blev värre när jag skulle hoppa in i traktorn förra veckan då det bara small till i det. Man borde kanske kolla upp det men jag tänker ju alltid att det blir väl bättre. Just nu är det plågsamt att gå varendaste steg. Min kropp ogillar vädret så jag har sån muskelvärk också. Nä höstväder faller bort. Det är ju så mörkt och trist hela tiden också. Inte ljust nån gång på dagen.

Inspiration obefintlig!

//Bubbel - har en såååå tråkig matte