onsdag 18 november 2020

HI VA JAG FÄR.....

 Usch vilket väder idag och givetvis har jag varit på resande fot mest hela dagen och haft träningar på två olika ställen. UTOMHUS.
Hmmmm gillar just en sån här dag mitt ridhus!

Roliga och ambitiösa elever så det är ändå roligt men jag var väldigt blöt och frusen när jag kom hem

D8 har börjat skolan . Han är numera longerad och haft schabrak/gjord på sig. Man kan väl säga att han är så gott som inriden ...

I morgon ska jag till Ljungby på bouppteckning.

Fredag är det operation av mitt finger om det inte blir avbokat men det vet jag i morgon eftermiddag.
Om nån är sugen på att följa med till stan på fredag så får ni gärna....jag vet inte hur bra jag är på att köra bil hem?!?!? 

Därefter är mitt liv lite oklart ett litet tag för jag bör ju hålla mig ifrån stallet ....så ni som är sugna på mockning är välkomna. Att hålla lektioner ska nog funka nästa vecka hoppas jag men leda hästar ska jag nog låta bli ett litet tag 

Nu sovdags 


//Bubbel - kusen som är frusen