tisdag 26 oktober 2021

SNART, SNART!!!

 Inne på sjätte veckan utan vatten inne eller nåt toa. Nu börjar det bli lite väl segt men jag ser ljuset i tunneln. Förra veckan gjordes golv och tak så det är färdigt . Igår snickrades det ....jag målar lister, håller på att laga den öppna spisen i TV rummet och sen ska jag måla den, jag har tapetserat klart där, målar fönsterkarmar.

Ska rödfärga utbygget.

I går kväll skruvades det ihop badrumsmöbler och , toalett, tvättmaskin, tvättbänk, varmvattenberedaren är på plats
Idag kommer rörmokaren och ska koppla ihop allt så snart , SNART har vi vatten inne igen....jag längtar!!!

Huset ser ut som om kriget gått fram och jag längtar efter att få plocka i ordning och möblera.

Stollig som är har jag dock köpt mer tapeter och ska tapetsera hallen nere också men sen är jag nog nöjd för i år. 

Sjukt vad allt tar tid men såklart har ju jag en del annat att göra också med 18 hästar på farmen ....

Idag fortsätter jag måla lister på lediga stunder i ljusgrönt, blågrönt, grått och vitt....

//Bubbel - stressad