söndag 21 november 2021

I EN SALIG BLANDNING

 Bilder i en salig röra…Håller på att flytta in möbler i TV rummet även om vi inte har nån el där
Ännu. I morgon kommer soffan o lite annat jag köpt



Hallon i november 

Målat klart spisen

Gjort en lösdrift till poooonisarna
Målat ett skåp, nu ska jag sätta beslag på det 

Varit och shoppat mattor och mer färg . Tur man har rymlig shoppingbil 

Målar en annan byrå/skåp i mattsvart. Snart klar 

Städat sadelkammaren i eftermiddag

Köpt mig en julklapp

Härligt väder idag, annars mest bara mörkt, blött och geggigt. November är årets tråkigaste månad.

Gjorde mitt första pass i Braås i torsdags kväll. Ska ha dressyrspecial där varannan vecka

Igår hade ett par pass dressyrträning här

Det rullar på
Helt enkelt

Jag längtar till allt är
Klart inne… ser ljuset i tunneln

// Bubbel - inte ens blivit klippt i höst 🍂