tisdag 23 september 2014

INTE BLIR DET SOM MAN TÄNKT SIG

Jäklar vad kallt det var i morse...det var minsann mössa o vantar på där en stund !
Gick något smidigare att skotta skit idag, börjar få rutin...haha!
Hade en lektion på fm och for sen till staden för bassäng träning. Min knas arm vill inte alls vara med i dag. Djup suck. Känner mig helt värdelös!!!

Köpt och planterat lite höstväxter i mina betongkrukor!

Ikväll har dom hoppat....haha, mkt höga hinder. Tycker dom va duktiga - bana på hela tre hinder!
På slutet såg jag plötsligt att Nawell var oren....va faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!
Visade sig att han fått ett jätte skav av sadelgjorden. Meeeeeeeeeeeeeeen, hinner han bli ok till helgens tävling????
Ett sketet skav....suck! Tvättad, behandlad men vad gör man mer????
Stora bulor och skinnflådd ända ut på armbågen stackarn!!!!
Blir förmodligen att ställa av honom ett tag. Typiskt!

Lille Bennie är ganska svullen idag. Måste kanske sätta honom på pencillin. Boriz däremot joggar runt o är som vanligt!!! Får väl kolla läget i morgon.....

Bestämde mig för att byta hårfärg ikväll...ja inte blev det som jag tänkt mig.
Tänkte Rött det blev svart....så jäkla fult och inte lätt att göra nåt åt det....suck!!!!

//Bubbel - haft vilodag

Inga kommentarer: