måndag 27 april 2015

SEMINSÄSONGEN ÄR IGÅNG

 
Dagens Boriz....
 


Beställt årets första seminskvätt...och här blir den semineringen med Oban VH till ett BH Zack sto i morgon bitti. Håller tummarna att det går bra!
 
+
 
Oban VH e: Floricello   - De Niro ( han har ett sto licens)
 
 
Varit en sjukhuskorridordag idag. Bassängträning och därefter sjukgymnasten. Idag har sjukgymnasten nålat vid L4, L5 diskbråcken, en i höften och smäckt tv muskler i vid nyckelbenet...ont men nu blir det nog bra ett tag igen.
Ganska tufft pass i bassängen....hoppat  diverse grodhopp till "sånt är livet" och ja det är det. livet...blandade småskutt ...hihi.
Blev även bästa magdödar övningen - den gillar jag!!!
 
 
 
 Blev lite stressigt i morse när det först var utsläpp, stokoll, lite mockning och skulle vara i stan 11.15.
 
Passade på att ta en tur på JULA innan hemfärden och shoppade en ny bajamaja till stallet och den har jag monterat ihop i kväll. Så nu kan ni toaletta er så mkt ni vill!!
 
Köpte lite krokar också så även dom har jag monterat upp vid utebox dörrarna , så nu ska ni väl slippa att dörrarna blåser igen när ni går in med hästarna.. Ibland är jag så duktig och pysslig så.
 
Var aptrött när jag kom hem och la mig på soffan och somnade nog på två röda...blev ca 20 min snooooze och det är jag värd.

 
Kvällen har i övrigt inneburit lektion, uteritt, jobb med inridningar...känns som Nadde behöver lite extra hjälp med Valiant som är lite extra jobbig än. Att vara 9 år och inte "avvand" från mamma är inte lätt och han frestar på det mesta som går ...han är lite att bita i!!
 
 
Nawell har varit med på ett pass i kväll. Riktigt fin. Han är poppis även om han bara är fem år!!
 
I morgon är beslutet tagit att hans mamma får bosätta sig nån annanstans ett tag för han måste lära sig att klara sig utan henne. Stackars :)
 
I morgon är det tidigt som gäller....massor på agendan!!!
Min seminlåda kommer från nytt håll i år. Tidigare år har jag fått seminet till ICA i Norrhult och det har ju varit jätte smidigt. Från 1/4 sorteras posten i Växjö och jag har blivit lovad att få dom till ICA i Braås tidigt på morgonen för att kunna hämta där istället för att invänta att dom kommer hem med vanliga posten hem hit vid lunchtid. Håll tummarna att dom inte klantar till det!!
 
Nähäpp nu ropar sängen efter mig!!
 
//Bubbel - mkt fin på lektion idag
 
 
 

Inga kommentarer: