torsdag 30 juni 2016

IDAG 26


Snodde bilderna från Nadde..stilstudie av Boriz
Han är inte så pjåkig




Blev full dags jobb idag med minsann.
Ett evigt bytande av tanter i hagarna känns det som. Mina egna hästar får knappt plats i stallen nu och det är ett trixande när dom ska gå lektioner, haha!!!

Kom ett nytt sto i kväll från Stockholm som ska semineras, Lattjo!

Nya lillkillen och hans mamma mår fint. Dom tränade lite i ridhuset ikväll medans jag hade lektion på ridbanan hos knotten!
Klurar på namn Zixten, Zusixtus, Zixpack, Sixpenze eller Zixack. Eller får han helt enkelt heta Bertilbus

Fick ta bort ena medicinen på mamma....hon verkade inte tåla den men eftersom hon är pigg och som vanligt tror jag det funkar ändå.

Det har duggregnat mikroskopiskt lite och ikväll fryser jag...känns som vanlig Svensk sommar!!

I morgon börjar dagen med att jag ska hämta en seminlåda, seminera och sen har jag elever kl 10.00, 15.00 och 17.00...hoppas jag inte glömt nån/nåt.
Godnatt

//Bubbel - räknar in 26 hästar i kväll




Inga kommentarer: