torsdag 9 juni 2016

KNOTT ÄR SKIT

Selfisar på Lycka och Leffe i morse. 

Varit på tur idag både här och där mkt som skulle fixas i hästvärlden. Elever, papper, staketbygge mm 
Världens finaste hage är klar för året och hästar dit släppta. I den är det backträning som gäller och gräset har vuxit bra.

Lillpluppen även kallad Winnie och Winzent från gårdagens ridhusträning.


På kvällens träningar var det extremt mkt knott på ridbana. Likaså i går kväll när jag var i Herråkra , där var jag svart av knott och trodde jag skulle döden dö som det kliade. Var helt svullen på mina öron, hals och huvud. Usch otäcka djur. I övrigt var träningarna trevliga!!!



Knaster försöker få sprätt på Råsa men det går ju sådär men dom trivs ihop så dom får går så här ett tag nu!!

Nu blir det lite rabarberpaj  - för det är jag värd

//Bubbel -for runt som en stolle när det såddes gräs på fältet i kväll :(



Inga kommentarer: