torsdag 18 augusti 2016

FÖL FÖL FÖL

Fölvisningar som blev inställda och bytta till nytt datum och tid..jag fixade folk som kunde hjälpa mig med logistiken då ändras tid igen. Känns så tröstlöst för nu har jag ingen hjälp då mina medhjälpare såklart inte kan ändra sina jobbtider flera gånger för det ska passa en fölvisning. 
OM du har tid & lust att hjälpa mig på onsdag den 24/8 på em/kväll. Första start 16,00 så får ni jätte gärna höra av er. Ingen idé att anmäla om man ändå vet med sig att det inte kommer funka och jätte tråkigt när tiderna och förhållandena ändras hela tiden och det måste vara fler än jag som får problem med logistiken! 

F





Min nyaste investering. En liten korg att ha benskydd i . Nöjd! Ska märka upp med liten namnlapp så man vet till vilken häst skydden är till!!!


Inga kommentarer: