lördag 6 augusti 2016

UTFLYKTER I JOBB OCH NÖJE

Puh, fick tag på seminlådan jag inte kunde få igår då hingsten var och tävlade. Men hingsthållaren tappade honom i dag och vi möttes upp på halva vägen var så sen for jag hem och seminerade stoet. Stoägaren kan andas ut och jag hoppas på att det räcker med ett skick och dr+ såklart!

Uppfinnaren på gården har fixat en stor tank med helhavre där jag lätt kan hälla ut önskad mängd!

Odlingarna snurrar sig uppåt!

Var en snabbtur sent i em på Virserums Marknad. Dom höll på att plocka ihop men vi köpte lite billiga blommor som jag ska sätta där torkan dödat utanför stallet och vi åt en Langos ....mums
Därefter for jag hem och jobbade igen men det blev ju iallafall två timmars utflykt !


Ikväll har jag latat mig i soffan.
Nu regnar det minsann också. Jag som kollade väder på 3 olika ställen i mobilen och INGEN sa regn i natt....stackars mina bebisar som kommer bli blöta.

//Bubbel - ogillar blöt päls

Inga kommentarer: